søndag 9. mars 2014

Plan på tv- rommet

Hei, fine solfylte søndag! - Eller, jeg våknet like skuffet over at ikke fødsel var igang....


TV- ROMMET VÅRT:


I går bestemte jeg meg for å gå i gang med et lite prosjekt hvis jeg ikke var på fødestuen.
Lenge har tv- rommet vært et sånn "dette vil jeg gjøre noe med, men orker ikke" prosjekt.
Så for å glede meg selv litt (og vrir om på et kjerringråd om å vaske ned huset for å sette i gang fødsel) tar jeg fatt og piner kroppen med noe fysisk som å svinge malingskosten som kanskje kan få startet noe!


IDÉ og FARGEPLAN:




Så hvis det tar litt lengre tid enn noen dager med oppdatering har dette funket!
 - Ønsker alle en fin søndag!

1 kommentar:

  1. Steike du er kreativ! Gleder meg til å se hvis du rekker det før snuppa kommer :-)

    SvarSlett